Ett motiv - två kort

Tänk så olika två kort kan bli, även om man använder samma stämpel! Till de här korten har jag utgått från ett InkyWings-motiv som heter Blomma i ram. Den snirkliga bakgrunden på det första kortet är en stor stämpel från Penny Black som heter Scroll Background (en av mina favoriter). Blomman är maskad och jag har svampmålat bakgrunden med Adirondack-dyna (Stonewashed).

På det andra kortet har jag lekt med färg. Stämplade motivet flera gånger på olikfärgat papper, klippte och klistrade.

Har DU kanske gjort något kort med just det här motivet? Då vill vi jättegärna se det och lägga ut det här i bloggen.

E-posta ditt bidrag till inkywings[snabel-a]inkywings.com

Ha det gott!

/Ingrid

image230
image233

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback