23 April...

Idag var planen att sätta igång och jobba igen, men jag har en dotter som vaknade med hög feber inatt så det blir hon som går i fösta hand idag och ett par dagar framöver!

Det är många ordrar som kommit in och jag ska göra mitt bästa för att packa och bekräfta så fort det bara går. Dom personliga har inte blivit utskickade ännu men även dessa skall göras i ordning dom närmaste dagarna och sändas iväg. Det får bli kvällsjobb tills jag har kommit ikapp.


Jag påminner än en gång - orkar du inte vänta så e-maila ett svar på din order att den skall avbeställas så plockar jag bort den. Annars räknar jag med att du orkar vänta tills jag packat och bekräftat. :-)   TACK för ditt tålamod, det blev en mycket annorlunda påsk här hemma som du kanske förstår.


Jag vill passa på att tacka alla för ett underbart stöd under denna period jag har haft stängt. TACK alla underbara människor där ute!!


Har du inte varit förbi DT-Galleriet (länk längst upp på sidan till *inspirationsgalleri*) så gör det! Kika in under en mapp som heter nått med *ALTERED* så hittar ni helt nya spännande saker som mitt DT gjort.  Glöm inte att följa med även här i bloggen, nya härliga alster laddas upp titt som tätt!

/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback