Underbart med nya stämplar!

Ingrid med nya stämplarna

Nu har mina två DT-kollegor redan hunnit presentera sig, så det är hög tid för mig att göra mitt första inlägg på InkyWings blogg (på en blogg överhuvud taget, måste jag erkänna!). Ingrid heter jag och bor i Torslanda utanför Göteborg med min familj. Fick upp ögonen för den här hobbyn hösten 2000, och det blir bara roligare och roligare. Här sitter jag i mitt pysselrum och klipper ut alldeles nypressade stämplar som jag fick med posten från Lisa i veckan. Känns som rena julafton! Sen dess har jag hunnit göra några exempel, bl a detta kort med gula, härliga  kantareller.

Kantareller

Svamparna är stämplade med svart Memories-dyna (min absoluta favorit),målade med en blandning av Distress-refiller i färgerna "Mustard Seed" och "Spiced Marmelade" och sen utklippta och fästa på kortet. "Mossan" är grönt papper som jag rivit. Texten "Höst" är också från InkyWings (faktiskt min egen handstil som blivit stämpel - känns extra skoj).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback