Svampsoppa

Hösttider är för många riktiga svamptider. Full fart ut i skogen för att hitta guldgruvorna först av alla. Själv är jag inte av den sorten (kan alldeles för lite) utan jag nöjer mig mig de härliga svampstämplarna. Dom tillsammans med en innehållsrik receptbok om soppor inspirerade mig till dagens kort: "svampsoppa".

Svamparna är stämplade med svart memories och färglagda med mina "
Marvy Brush Markers". Vill gärna rekommendera dessa tuschpennor för dom är användbara till mycket. Man kan färglägga direkt med dom, man kan färglägga med dom via en doveblender, man kan måla med dom direkt på stämpeln och sedan stämpla...osv... Dom kostar en del, men det är verkligen värt vartenda öre tycker jag. Kanske en bra julklapp på önskelistan ;-) Bakgrunden är skimrande och ditkluddad med "Metallic rub on´s" på fingertopparna. Texten är gamla bokstäver jag fått från ett kontor. Snörena är papperssnören.

/sara

Svampsoppa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback