Stämpelföretag ut - stämpelföretag in....

Stampers Anonymous kommer tyvärr att försvinna från InkyWings små hyllor...
Det är ett fåtal stämplar på väg hem från S A, men sedan kommer jag inte ta hem fler.
En glädjande nyheter är istället att Stamps Happen kommer göra en "come back"!  Det har dykt upp en chans att kunna ta hem dessa igen! Jag har även lite bättre möjligheter att få hem stämplar från Paperbag Studios och det ser ut som att jag kan få hem clearstamps från My Sentiments Exactly!

Jag kommer inte ha speciellt stort lager hemma från någon av dessa, utan försöker jobba mer med förhandsbeställningar om det finns intresse och är möjligt.

En del tillbehör kommer även att försvinna ur "butiken" efter hand som det blir utsålt. Det du alltid kan vara säker på att hitta hos InkyWings är stämplar, stämpeldynor och färgläggningsfärger. Resten av utbudet kan alltså variera ganska kraftigt.

Tipsa gärna om vad det är du som KUND vill hitta hos InkyWings. Kanske något som du bara har hittat hos oss, och inte vill ska utgå ur sortimentet? Eller något du tycker skulle passa bra att ta in i vårt sortiment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback