Sara vid pysselbordet

Den här dagen ... postar jag mitt första stämplade kort till Inkywings blogg. "Jag"  är Sara Gamborn, en av 3 medlemmar i Inkywings designteam. För ganska exakt 6 år sedan började jag stämpla och fastnade i denna härliga hobby. Under åren har jag lyssnat och lärt många tekniker och olika sätt att använda alla stämplarna på. För många stämplar är det! Min hemsida (sagamdesign.com) där jag visar upp en del av vad jag gör och beskriver många stämpeltekniker är besökt av många. Jag tycker det är roligt att få dela med mig och glädjs när jag kan hjälpa andra vidare i stämplingens värld!

Till vardags arbetar jag som pedagog i resursteamet i Lerums kommun där jag bor. Man och två små barn har jag och familjen ger jag det mesta av min fritid. Men det är inte att förglömma att en glad och nöjd mamma är en bra mamma. Därför stämplar jag en hel del. Jag har glädjen att ha ett härligt pysselrum där jag kan sitta i timmar och aldrig behöver jag städa för någon annan. Ofta är mitt pysselbord fullt med massa saker och jag har en hel del material i mina lådor som jag antagligen har glömt bort... Jag gillar stämpelutmaningar - då skapar jag bäst, och just utmaningar får jag av Lisa! Nu håller jag på och gör kort med de nya stämplarna och hoppas att jag kan inspirera er med ett och annat. Väl mött här i bloggen och i Inkywings inspirationsgalleri!


Sara vid pysselbordet

Mitt första kort i bloggen blir ett bröllopskort! Den låånnnggga tårtan och texten "Den här dagen ska räcka länge" är embossade i guld på en bakgrund jag gjort med hjälp av Alkohol-Inks. Den tunna guldtråden är virad fast runt guldbradsen i flera varv och guldhjärtanen utstansade.

Den här dagen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback