Hemma från Göteborg

Nu börjar det härliga arbetet med att packa upp allt som fick följa med hem igen och försöka få lite ordning i stugan + i butiken online.

På onsdag är det tänkt att vinnarna av "shoppinglotten" skall presenteras här i bloggen + i butiken så håll utkik! Var du en av dom som handlade hos InkyWings och fyllde i en liten lott har du alltså goda chanser att kamma hem ett av dom tre priserna. (30 UM från InkyWings + ett ark EZ)

Säkert har ni börjat se härliga kort från mässan och kanske fått ögonen på några "grön-tröjor" vid InkyWings bord - då har ni sett mig (Lisa) Sara och Ingrid. Chruss hade tyvärr ingen möljighet att ta sig ner till Göteborg pga att hennes jobb envisas med att det är dags att ta hand om bokslut och andra roligheter precis i kvartalsbryten. Chruss fanns dock representerad med härliga stämplade kort som jag hoppas ni passade på att kika närmare på!

Nästa mässa blir i Karlstad den 28-29 Oktober.  Lördag 10-17 och söndag 11-16.
Platsen är Saluhallen på Kungsgatan 3.  Varmt välkomna dit!
Går allt som vi planerat så kanske du får möta oss alla fyra där i Karlstad!

OBS! ang. mässan i Karlstad. Jag kommer inte ta med mig allt ner, utan försöka begränsa det ganska mycket. (har inte lika stor plats som jag hade nu i Gbg ex) Det betyder att jag kommer ENDAST ta med mig dom nyaste stämplarna som är släppta nu i höst + lite av dom julmotiv jag har.
Kataloger kommre finnas på plats så du kan beställa det du inte hittar på plats samt att förhandsbeställningar självklart går bra!!! (senast söndag 22 okt)
Tillbehör som färger, dynor och lite annat smått och gott samt lite av det monterade jag har hemma från USA kommer givetvis oxå att få följa med.

Uppdatering av butiken efter mässan i Göteborg nu i helgen kommer pågå hela veckan så ha överseende med om något är slut när jag bekräftar din order.

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback