Ett Nyår ska ju glittra...

Så därför postar jag denna scrappade sida som jag nyligen gjort.
(Hade inget kort.... eehrrr...)

Frida på bänken

MEN - faktum är att jag använt en stämpeldyna på min sida..... ser du var?
Jag ska hjälpa dig - på alla Chipboard!! Japp - det är Brilliance Midnight Black (Den som är svart och guld i samma) som jag färgat in all tjock dekoration med, bokstäver, swirlen och prickarna.
Kanterna färgade jag in med en Guld Krylonpenna för att slippa kartong-färgen.

Här är en liten närbild!
Close Up Blingbokstav

Rätt häftigt va?  Kan självklart adopteras på ett stämplat kort mm när man vill ha en härligt
glittrande dekoration. ( Bling som det så modernt heter... )

Detta leder oss väl ooooossssöööööökt till en utmaning va? :-)
*Gör en egen "bling-dekoration" av ex. chipboard och något mer glittrande*
(kan vara med hjälp av stämpeldyna, lack och glitter, glittrande embossingpulver etc etc.)
Släpp loss fantasin och maila ditt kort till InkyWings på följande e-mail:
inkywings[snabel-a]inkywings.com  (sätt dit ett riktigt snabel-a).
Observera att ev. motivstämplar skall vara sånna som InkyWings säljer för att vi ska kunna visa
ditt kort här på Bloggen.  Senast den 8 Januari vill jag ha korten. (Ett / person)
*ALLA* kort som kommer in kommer läggas ut här på bloggen!!! Så sätt igång och skapa!

I övrigt har jag fortfarande en härlig julledighet som innebär lugna slappa mornar, härliga ridturer,
lite pyssel, läsning och lite annat smått och gott. Ska fortsätta med det även nästa vecka. :-)

Den 9 Januari öppnar jag igen och börjar packa ordrar i tur och ordning, så har du gjort din beställning
nu under julen så ha lite tålamod så kommer det strax en bekräftelse.

INKYWINGS FYLLER 6 ÅR!!
Jajjemen - tro det eller ej - i Januari 2007 har InkyWings funnits i hela 6 år och 2007 blir det 7e året jag säljer stämplar. Håll utkik efter ett och annat erbjudande under Januari månad.
Kommer finnas både här på bloggen och under Nyheter i webshopen.
Temat för Januari kommer bli *Grattis-kort* så jag och InkyWings DT kommer utmana er att stämpla grattis-kort under månaden.

GOTT NYTT ÅR
tills vidare....
/Lisa

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vad häftiga chipboard grejerna blev. Borde ge mig på att leka lite mera framöver, det får nog bli mitt nyårslöfte för 2007!
kram Annika

Postat av: Hella

men jeeeez vad snyggt det blev! hur kan en dyna som är svart bli guld? *kliar i huvet*

2007-01-05 @ 09:31:02
URL: http://hellabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback