Enkelt i sista minuten...

Har du missat att skicka ett julkort till någon i adresslistan, eller har du några i den närmaste bekantskapskretsen som kan få korten utdelade direkt som du sparat att göra till?
Här kommer ett litet kort-tips!
Granen är målad med några olika grönfärger av Marvy Brush-markers och stämplad. Texten är infärgad med en mörkgrön färg av samma penna.
Några "grankvistar" är utstansade + en stjärna och sen är allt monterat på ett grönt papper och en brun kort-stomme.  Ett band i kanten på kortet och vips var det klart.

Julgranskort
(granen är från Penny Black och texten är från InkyWings)

Har du gjort några Nyårskort? Eller kommer kanske att göra?
Om du har använt stämplar från InkyWings eller något av företagen jag säljer får du gärna e-maila mig en bild av ditt kort så kan jag lägga ut det här på bloggen som inspiration för andra! 

InkyWings har nu stängt med lite julledigt och jag ska försöka njuta och ägna mig åt mycket pyssel under tiden. Julstämningen inföll för en stund sedan då det började snöa lätt..... än finns hopp om en vit jul - visst?

 En liten ängel....
En liten Stampendous-ängel...

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Hönan

Tog mig en titt hos dig så här på julaftons morgon för at önska dig och din familj och designteamet med :-) E riktigt godjul.

Kramar Anna-Lena

Postat av: VeronikaP

Den lilla ängeln är underbart söt!!!


Tusen tack för stämplarna som jag fick på posten ett tag före jul!! De mår så bra här hemma!! :-)

2006-12-28 @ 12:54:34
URL: http://veronikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback