Angi B

Medan det frossas i de nya härliga stämplarna från La-La-Land i shopen så har jag för första gången använt stämplar från Angi B här hemma. Stämplarna är verkligen härliga och lättanvända och de passar utmärkt både att färglägga eller bara stämpla upp som jag gjort på det här kortet. Det kommer definitivt dyka upp fler projekt från mig med dessa stämplar på.



Jag har valt att göra ett miniatyrkort i storleken 10x10cm. Jag har gjort en distressruta där jag har stämplat upp "swirlad sol" och "gudomlig". Sedan har jag givetvis även använt mönstrat papper från Basic Greys "Basic".

Tipsar dessutom om att ni kan blanda era Studio akrylfärger för att hitta just den nyans som matchar ert projekt, det har jag gjort för att få till bakgrunden på kortet.

------------------------------------------------------------------

Missa nu inte utlottningen i inlägget under det här. ni har chans att vinna en av de nya La-La-Landstämplarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback