Spännande nyheter från CHA!

Hade tänkt bjuda på lite mer foton från mässan, för jag vet att ni alla där ute sitter och väntar med spänning och tycker det är skoj att se hur det ser ut där borta. Tyvärr tog det lite längre tid än jag tänkt mig att få över alla foton från en dator till en annan för att kunna sortera ut och redigera dom jag vill visa så ni får vänta lite till.

Men den som väntar på nått gott....  -ja ni vet! :)

Däremot vet jag inte om ni lyckades filtrera ut den underbara nyheten från mitt CHA-bloggande att InkyWings har fått ensamrätt på att sälja ett visst märke stämplar i Sverige! Vilket det är kommer ni få höra inom kort. :) Men jag kan intyga att om ni gillar att färglägga motiv så är dessa stämplar för er! Dom är helt enkelt uuuuuunderbara. Den första sändningen med stämplar förväntas hem i slutet av Februari ungefär, så det är inte långt borta.

Dessutom är 5 nya serier från Bo Bunny beställda och jag tror att leveransen skulle ske i Mars av dessa. Är lite osäker på när dom förväntas skickas.

Massor av det nya från Tim Holtz kommer så klart hem, men där kommer det tydligen släppas mycket i omgångar så allt kommer inte att komma hem på en gång utan det rasslar in under hela våren.


Kommentarer
Postat av: annkan

Vad spännande det låter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback