Familjen Knas

Har länge känt att jag måste få en del kort scrappade och att mitt skapande ibland tar lite för mycket tid. Dett aär ett underbart kort och egentligen inte ett av de korten som ligger i högen jag måste få scrappade :-) men det var så härligt att jag inte kunde låta bli det.



Bildeen har Lisa / Inkywings tagit på mig och min familj och papprena är från MME.

Jag älskar de underbara pappers blommorna som man kan göra med Tim Holtz diesen
Paper rosette, men tyvärr så har jag ingen sådan ännu. Men jag kom på att man kan ju göra en själv.

Så jag tog en bigbräda och bigade en remsa papper, 12" x 2" jag bigade den med linjer hela vägen. Vek ihop och limmade och stansade ut en cirkel och en scalloped cirkel och limmade uppe på. Så hade jag min egna blomma :-) Men jag tror nog att det blir en Tim Holtz dies ändå snabbt och enkelt.

LO:en är enkelt uppbygd utan en massa dekortaione (vilket är ovanligt för mig). Jag har använt mig av en spillbit att ha under fotomattan och bakom har jag ett mönstrat papper som jag skurit bort 2 cm av på 2 sidor. Detta gör att när jag placerar ett cardstock bakom så får jag en ram runt.

Detta är en LO som du kan hålla enkel eller fortsätta dekorera med en masss dekorationer. Jag tror faktiskt att jag ska fortsätta lite :-) och få se om det inte kommer en bild till islutet av veckan där jag plockat på mera, så att den blir lit emera jag :-)

Papper: MME Alphabet Soup Zoo Cutie, MME Alphabet Soup Baby Blocks, Cardtsock Vaillia,

Dekorationer:  Bokstäver Mini Alpha stickers, Filt Bokstäver  

Övrigt: Bigbräda Scor-Pal, stansar Rund Cirkel, Scalloped cirkel,  

Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Inkywings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback