Indianer och blommor

Det går inte att kalla sommaren för indiansommar ännu - men vi kanske kommer att få en fin avslutning när det väl är dags!



Skar ut en triangel och satte en bit av det mönstrade på baksidan också så att när jag skar upp en flik och vek ''tältduken'' åt sidan så syntes detta mönstrade också.
Lite bokstavstickers, pärlor till rökpuffar och en liten halvpärla i hennes hårband, eller vad det nu heter på indianvis :-D
Indianskan kommer från The Greeting Farm och är målad med MCP-tekniken, dvs pigmentpennor och lösningsmedel.



Av masken jag gjorde i Tim H papper häromdagen - plockade ut blommorna och la dem på vitt papper och sprayade glimmer mist chalk, stämplade en text från Tim H som jag tycker är rätt finurlig egentligen - det är ju just så man ska göra :-D

Ha det bäst!
Chruss


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jättefina kort Chruss! Jag älskar också den där citatstämpeln och använder den flitigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback