Jag söker nya DT!

InkyWings kommer få två platser lediga i Design Teamet nu i sommar, är DU den vi söker?  

Du skall vara kreativ, nyfiken och vilka prova på nya utmaningar. Du skall klara av att skapa under tidspress och med givet material som kanske inte alltid är det du skulle ha valt själv. I första hand gäller det att lyfta fram våra egna stämplar för dig som söker kortmakar-platsen!  Det är bra om du har en viss kunskap om material och tekniker som hör stämplingen och scrappingen till.  

Material att skapa med skickas ut med jämna och ojämna mellanrum och som kortmakare får främst stämplar ur vår kollektion. Div. annat material förekommer, men inte på regelbunden basis. För dig som söker scrap-platsen så kommer du få tillsänt papper mm utöver dom stämplar jag vill att du lyfter fram på dina LO.  

Du kommer som medlem i Design Teamet få ansvar för vissa veckor i bloggen där du skall visa nya alster och på annat sätt vara aktiv. Jag vill även att du i mån av tid laddar dina alster i egen blogg (om du har) + i forum/gallerior som hör till scrap och stämpling.  

Just nu letar jag lite extra efter en kortmakare som tycker om att dekorera sina kort på ett smakfullt sätt med det där "lilla extra", samt älskar att leka med tekniker och nya produkter.

Jag är även på jakt efter en scrappande person som har en egen stil och förmågan att förmedla det där "lilla extra" med sina LOs.  

Tror du att detta är något som skulle passa just dig? Ansök då senast den 30 juni till:  inkywings[SNABEL-a]inkywings.com och skriv DT-ansökan i ämnesraden!  

Uppdraget söks i första hand på 1 år. (1 augusti - 31 juli)  

Jag vill att du bifogar:
  (alla bilder skall vara MAX 500pxl)  

Som kortmakare:

Ett kort som du gjort den senaste månaden
Ett kort som visar en teknik du testat och tycker om.
Ett kort som du gjort efter en skiss - länka till skissen!
En kort berättelse om vem du är, hur länge du har stämplat och vad det är som gör att du vill bli DT hos just InkyWings och vad du har för förväntningar på uppdraget.
Har du blogg, hemsida eller brukar visa dina alster i något speciellt galleri så länka gärna dit.  

Som scrappare:

En LO du gjort den senaste månaden.
En LO som är typisk för din stil.
En LO som du gjort efter en skiss - länka till skissen!
En kort berättelse om vem du är, hur länge du har scrappat och vad det är som gör att du vill bli DT hos just InkyWings och vad du har för förväntningar på uppdraget.
Har du blogg, hemsida eller brukar visa dina alster i något speciellt galleri så länka gärna dit.  

Skriv gärna i din ansökan ifall du kan tänka dig att medverka på mässor, hålla i demos etc om det skulle bli aktuellt i framtiden.  

Om jag hittar dom personer jag söker till Design Teamet kommer dessa presenteras i bloggen mot slutet av juli månad. Notera - detta är inte en tävling där någon måste vinna. Jag kommer leta tills jag hittar den eller dom personerna som jag hoppas blir dom rätta. :-)  Mina kvarvarande DTs kommer få göra sin röst hörd eftersom ni kommer samarbeta mycket tillsammans. Det måste kännas rätt för er alla!  

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Tesa

Oj vad kul det skulle vara. Men lilla jag, duger jag är tanken som ploppar upp i mitt lilla huvud. Ska tänka på saken. Men det vore utan tvekan en utmaning. Jag är ju en kortmakare. Måste man även gör LO:s?

Postat av: Chruss

Nej, du väljer vilken du vill söka till. Är du kortmakare så söker du dit! Att du kanske börjar scrappa på kuppen är ju en annan femma :-D

Sök du, du vet aldrig hur det går förrän du har vågat ta steget!

2008-06-03 @ 20:41:21
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Carro

Känner som Tesa.... Jag har ju inte hållt på så länge så hur ska jag kunna inspirera andra?? Får se om jag vågar..... Men det skulle ju vara en utmaning vill jag lova och en otroligt rolig sådan.

2008-06-23 @ 01:49:13
URL: http://camile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback