Vi välkomnar vår Gäst-DT!

Under Februari och Mars kommer InkyWings ha en Gäst i Design Teamet som fokuserar på att använda våra "scrapstämplar" på sina LO.  Det ska bli oerhört spännande och jag tror ni alla kommer inspireras av hennes underbara färgglada layouter. 

Välkommen Marie "MissMian" Asklund!

Så här skriver Marie om sig själv:
Jag heter Marie Asklund men på nätet går jag under namnet MissMian. Jag är 36 år (hua!!) Sambo, mamma till Sara 15 år och Smilla 1 år i februari! Jag är mammaledig fram till mitten av mars men då återgår jag till mitt jobb som lärare i sv och eng på en högstadieskola i lilla Tranås. Jag bor lite norr om Tranås i ett litet samhälle som heter Sommen och det ligger precis bredvid sjön Sommen som jag tycker är en av Sveriges vackraste sjöar.   

Jag har alltid gillat att måla och rita och har ett stort behov av att få leva ut min kreativa sida och när jag för några månader sedan "hittade" scrapbooking så föll allt på plats och jag hade skaffat mig en ny hobby. Jag scrappar av olika anledningar, givetvis för att bevara foton och minnen på ett fint sätt men framför allt så är det ett sätt för mig att koppla av och skärma av mig från omvärldens måsten och krav. Jag gillar att scrappa med mycket färg och min inspiration hittar jag på bloggar, i tidningar, av bra foton, eller bara genom att få hem lite nya saker.  

Förutom att scrappa gillar jag att fota, blogga, leka i photoshop, läsa, spela poker, umgås med vänner och familj. Jag har två bloggar
http://missmian.blogspot.com/ -här lägger jag ut allt som jag scrappar en hel del foton och så babblar jag på om allt och inget. och http://mian.babyblogg.se/ - det är min blog med mer om Smilla och livet som mamma till en liten tjej. Tyvärr är jag urdålig på att uppdatera den.  

Jag blev så glad när Lisa frågade om jag ville bli hennes gäst-DT...jag menar..WOW vilken ära att få leka loss med hennes underbara stämplar!!!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vad kul, gläds med dej!
Kramen Aase

Postat av: Åsa/asamia

Grattis!

2008-01-29 @ 18:52:31
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback