Gästspel av Camilla Ekman

Camilla har valt att göra ett gästspel och lämna över DT-platsen till en annan lycklig tjej (som kommer presenteras i veckan som kommer).

Så här skriver Camilla:
Det kom ett härligt paket till mig, fullt med papper från 7gypsies och fräcka dekorationer, för att inte tala om InkyWings egna fina journaling-stämplar och fågelstämplar.


Papper från 7gypsies, damask från Heidi Swapp


Papper från 7gypsies, punchinella, bokstäver utstansade i krympplast, journalingstämpel och fågelstämpel


Papper från 7gypsies, knappar, punchinella, biljetter, fågelstämpel.


Papper från 7gypsies, bingobricka, knappar, tag.


Stämplat eget bakgrundspapper med den fina journalingstämpeln. (Här har jag använt mycket eget material, men grejen var att jag ville visa alternativa sätt att använda InkyWings fina journalingstämplar)


Jag tackar Camilla för dessa helt underbara alster! Allt material som är omnämnt under bilderna kommer från InkyWings.

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Maritha // Dilorf

Vilka härliga layouter! Jag gillar "syskon" bäst av alla.. tror jag.. Det är svårt att välja.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback