Två nya LO!

Här har jag fått två underbara sidor från Marie (MissMian) och tanken var att en skulle ha laddats för länge sedan, men blogg.se har haft andra tankar om att vara åtkomlig tyvärr, så här får ni båda sidorna i en smäck! :-)
/Lisa



image911

 

The Princess Jag har åter igen använt mig av den stora  knappblomman,7904F (Helt otroligt vilken användbar stämpel! ) och som journalingruta har jag använt mig av "Noterat-Ruta"´, 7609i. Rubriken och kronan är från Inque Boutique's "the princess", IB-50462. Den här gången har jag också bara använt mig av ett cardstock som bakgrund. Ramarna runt fotot har jag doodlat dit. Stämplarna, den vita bakgrunden och de doodlade ramarna lyfter verkligen fram fotona.



 Och så då den sidan Marie gjort med några av dom helt nya stämplarna som kommer släppas i Avesta nu till helgen!

image914

  

Galen i dig Direkt när jag såg "bollblommorna" (8031G, 8032i, och 8033G) så fick jag en bild i huvudet hur min LO skulle se ut. Jag visste vilket foto jag skulle ha och jag visste vilken känsla LO'n skulle ge. Jag har förutom bollblommorna använt mig av Prinsesscirkel (8046H) som jag klippte ut lite slarvig och chalkade kanterna innan jag satte på den med 3d-kuddar. Jag gjorde likadant med Journalingcirkeln (8045i).

Scrappa lugnt! /MissMian





Visst passar "bollblommorna sanslöst bra även på en scrappad sida!!?
Är du här i bloggen och smygkikar efter dom nya stämplarna? Skriv en kommentar och berätta om du har hittat någon favorit eller bara berätta för oss vad du tycker om dom nya motiven!

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jag tycker att bollblommorna är fantastiskt fina. De är uppförda på önskelistan.

Postat av: lenislenis

Många härliga stämplar. So far är barantrion, bollblommorna o kossan mina favvisar. Men det blir nog fler... :-)

2008-04-02 @ 23:44:46
URL: http://lenislenis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback