Sista chansen!

För Chruss Grungeboardtävling och rabattjippot / fri frakt på UM-stämplar!

Jag tror bestämt vi har några lyckliga beställare som lyckats pricka in "full pott" på rabattlistan - dvs 20% rabatt på sin order.  Packning och bekräftelse av ordrarna börjar i morgon måndag och då kommer jag även presentera listan "omaskerad" eftersom erbjudandet endast gäller till 23.59 i natt!!

Så vill du ta chansen att fynda lite - lägg en order innan midnatt och gissa på ett nummer mellan 1 och 100. (läs mer under rabattjippo-inlägget eller under nyheter i webshopen)

Ha tålamod ifall det tar lite tid innan din bekräftelse dyker upp, det har blivit en hög med ordrar att gå igenom här och det kanske hinner bli fler innan söndagen är slut. ;-DD

Nu ska jag gå ut och ta lite mer foton på InkyWings nya "lagerlokaler". ;-D  Är du nyfiken på det projektet så hittar du bilderna sen på min (Lisas) privata blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback