Grattis till vinsten!

Jag vill gratulera Monikan till vinsten i vår lilla "favoritstämpel-tävling". Monikan skrev så här:

"Kortet på paret vid bilen är väldigt mysigt. Efter en koll på alla nya fina stämplarna så är det just bilparet som är min favorit. Dels påminner bilden om mina morföräldrar, och dels gillar jag gamla bilar och är med i en veteranbilsklubb. Den stämpeln känns verkligen användbar för mig."

Vinnarmotiveringen är väldigt personlig. Ni kan se att det står Inga och Göte i den lilla taben på kortet jag gjort. Det är mina morföräldrar. Anledningen till att ni fått vänta på att få reda på vem som vann i tävlingen är att vi blev inringda till hemmet där mormor bor och har vakat vid hennes säng i helgen. Tidigt, tidigt i går morse tog hon sitt sista andetag. Mitt kort har blivit extra viktigt för mig och jag minns mormor Inga och morfar Göte med stor kärlek!

image972

Monikan! Maila din adress till Lisa på inkywings[snabel-a]inkywings.com så skickar hon din favoritstämpel till dig!

Ha en bra vecka!
Sara


Kommentarer
Postat av: Ethel

Grattis till vinsten Monikan!
Tråkigt att höra om din mormor Sara! Men du får ju bevara det fina minnet du har av henne!

Kram

2008-04-14 @ 22:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback