Copyright och Änglaregler...

Det börjar bli dags att ta upp detta till ytan och upplysa om hur det ser ut med copyright mm på stämplar.  InkyWings har försökt att hålla reglerna tydliga sedan start, men det finns alltid anledning till att se över och förtydliga verkar det som och det är precis vad jag gjort nyligen.

Här kommer den senaste verisionen av våra Copyright/ängla-regler + övriga önskemål!


**COPYRIGHT / UPPHOVSRÄTT**


 
***InkyWings är ett "Ängel-företag"***
Det innebär att vi lättar lite på vår Copyright
och tillåter dig att sälja dina alster
så länge du har handstämplat dom.
Den som använder våra stämplar
förbinder sig att respektera detta!

Vi tillåter dig INTE att kopiera eller mekaniskt reproducera
något som har med våra motiv att göra.
Alla motiv i InkyWings katalog är skyddade av Upphovsrättslagen!


**ÖVRIGT**
Organiserad spridning eller försäljning av halvfabrikat (uppstämplat) undanbedes! Montering och/eller vidareförsäljning i vinstsyfte är inte tillåtet.
(dvs. köpa in omonterat för att direkt sälja vidare. Jag väljer mina återförsäljare själv!)
Vi förbehåller oss rätten att inte sälja till den eller dem som vi bedömer inte respekterar eller inte kommer att respektera upphovsrättsreglerna eller våra övriga önskemål!

Du får gärna skicka in kort och alster du stämplat med våra stämplar till tidningar,
tävlingar mm där dom publiceras på papper eller på internet.



Ursäkta att det blev så mycket understruket - det blev nått knas när jag kopierade och bloggen vägrar att ta bort det... suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback