Nya scrapstämplar

Här har jag gjort två LO där jag använt mig av några av dom nya scrapstämplarna som kommer släppas på Papperskraft i Leksand!

  
På denna hittar du nya egna "snurklor/swirls" + en textruta där det står "minns du?" längst upp. (blev lite dåligt tryck på strukturerad cardstock)



Och här är det post-stämpelvågorna som är en stämpel för sig och "ringen" med texten "en fångad sekund - från livet" + stämpeln med årstiderna längst ner i hörnet.
I blommornas mitt sitter små skimrande hjärtan och dessa är klistermärken från Stampendous - finns hemma i shoppen för dig som är frestad! :-)

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Annika Martinsson

Hej hur får man tag på dom söta stämplarna med ex hjärtat och nallen då om man nu som jag inte bor i Leksand utan i skåne. Hittar inte någon knapp där det står webshop på heller.



/ En som vill ha hjärtestämplar ner till skåne

2010-01-11 @ 17:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback