Box till Alkohol Inks

Fick idag hem mitt testköp av Tim Holtz härliga lådor till Alkohol Inksen!
Eftersom vi hade strömavbrott en stund på sen-eftermiddagen så kunde jag inte motstå att börja smacka på den lite färg....  och så här blev den! :-)   (japp, grön-bruna toner och lite guld - vad annars - känner ni inte mig?? fniss...)

Inkbox2

 

Har visst fått några dubletter av vissa färger så min låda blev "överfull", men annars får det alltså plats en av varje färg + metallic-färgerna. I facket längst bak ryms handtaget, blending solution och lite annat extra smått och gott.

Testade att sätta i refillflaskorna till Distresserna oxå och dom *går* i.... nästan! Dvs om man kan leva med att gummitutan på flaskan blir lite ihoptryckt när locket är stängt. Kan man leva med det så får man alltså med sig alla 24 färgerna, lite penslar och annat smått och gott i facket bakom. Något att fundera på kanske. :-)  Vill man inte klämma sina flaskor så är det i så fall lådan till "Dabbersarna" som gäller troligen, men då ryms bara 20st totalt i en låda.

Jag kan ta hem dessa på beställning och då gäller följande priser:
Alcohol Ink Case:  180:-
Distress Ink Stamp Pad Case:  200:-
Embossing Powder Case:  130:-
Paint Dabber Case:  160:-
Stamp Pad Case:  350:-


Notera att detta är priser som gäller vid *förhandsbeställning*!!  Tar jag hem några extra så kommer dessa ligga ett par tior högre i pris!  Sikta på slutet av Juli för en order på dessa. Leveranstid är några veckor! (betalning skall ske i samband med beställning!)  E-maila om du vill beställa något!

Nu närmar sig Papperskraft och jag har sjukt mycket att fixa denna veckan! :-) Men det ska bli så himla roligt att få ställa i ordning den 7e mässan här uppe i Dalarna!!  Mer info på www.papperskraft.se

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback