Dagens erbjudande 17 Januari

Sista dagen för båda dessa erbjudanden:


15-17 Januari :
  35% på alla monterade stämplar med julmotiv!
Jag fick igen en liten låda julstämplar som jag haft utlånade till försäljning på lite julmarknad som jag helt glömt av.... fynda bland som sista exemplaren!
Använd rabattkod:  MONTJUL35% när du checkar ut.   (rabatten dras av manuellt när du får personlig bekräftelse)


10-17 Januari:
  Fri Frakt på Svenska beställningar.
Använd rabattkod:  FRIFRAKT   (kan ej kombineras med andra rabatter, frakten dras av manuellt när du får personlig bekräftelse!)
(jag kan tyvärr inte erbjuda fraktfritt utanför sveriges gränser - du får istället 10% rabatt på din beställning före frakt.)
Fraktfritt gäller ej personliga stämplar, presentkort el. förbeställningar från USA.


17 Januari:
   Köp 4 fp Brads och betala för 3. (billigaste på köpet)
Använd rabattkod:  BRADS4=3  när du checkar ut.
(rabatten dras av manuellt när du får personlig bekräftelse)


Ni glömmer väl inte bort tävlingen? Ett grattiskort gjort med stämplar från InkyWings egen linje eller nån av de som säljs i webbutiken???  Kom igen - ni har till den 18 januari på er!
Vinsten är 10 st valfria omonterade stämplar från InkyWings egen linje - och där finns det många fina att välja på.  Mer info om tävlingen finns längre ner i Bloggen!


Chatta med oss!
  Du frågar och vi svarar (efter bästa förmåga) !
Söndagen den 28e Januari finns jag (Lisa) + mitt Design Team tillgängliga i forumet Stämpelsnacks chatt kl. 10.00 - 11.30.  Vi svarar på frågor som rör stämplar, stämpeltekniker, stämpeltillbehör och annat relaterat. Kanske du vill ha reda på hur ett speciellt kort är gjort? Vill du ha tips på en teknik eller hur du ska lösa din förvaring - kom och fråga oss!

/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback