Nyhetsbrev 8 Februari

Uppdaterat med en del motiv som varit slut bland InkyWings UM.  Fler pressas allt eftersom och uppdateras...

Ny onlinekurs uppladdad! Alkohol Inks på Porslin (av Sara)


Nytt nummer av den Norska tidningen Ett Trykk finns nu hemma!


Påfyllt med Brads (enfärgade) och öljetter till Silent Settern.


Sänkt pris på Scrappy Glue.


REAN fortsätter!
 Massor av prylar i rea-kategorin som skall säljas ut.  InkyWings kommer i första hand koncentrera sig på stämplar, bläck och ett fåtal tillbehör i anknytning till stämpelhobbyn. NOTERA att vi har dock möjlighet att ta hem ett *stort utbud* via dom kataloger vi beställer ifrån så via förhandsbeställningar kan vi få hem mycket mycket mer än det vi visar i butiken!


Kommande beställningar:

Tillbehörskatalog 1 (ny katalog har kommit hem för 2007 - kostar 50:-)  28 Februari
Penny Black   28 Februari
Stampscapes senast 28 Februari - blir troligen något tidigare så var ute i god tid!

Finns intresse för att beställa hos andra företag tidigare eller annat datum som står uppsatt under förbeställningar så är det bara att höra av sig så ser jag vad jag kan göra!


Styckestämplarna från hÄnglar & stÄnglar kommer dyka upp inom kort. Exakt vilket datum törs jag inte lova eftersom det kommer bli en hel del för mig att lägga ut i butiken! ;-) Men det kan vara värt att vänta på!

/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback