Kortvecka eller kort vecka...(+ info)

Tolkningsfråga eller hur ;-D
Själv har jag kort vecka på jobbet och kortvecka i pysselverkstaden :-D
Lisa har plockat fram ett par äldre stämplar  i nyproduktion, bl a siffersoppan här nere.
Den är användbar på många sätt, kanske till en nybakad student med mattedille? Eller till någon som inte vill höra talas om en ålder när han/hon fyller? Eller ett skojkort till någon? Användbarheten är oändlig tror jag, om man tänker på all fantasi som många kära bloggläsare har!

image222

Ha det bra där ute - vi vaknade till ett par cm snö som har smält bort nu - så nu tror jag på våren här i Mälardalen med omnejd!

Chruss

VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT!
InkyWings kommer ha stängt även vecka 16 - dvs ända fram till 22 april pga mammas bortgång. Prio 1 kommer att läggas på personliga stämplar + redan betalda ordrar OM jag känner att jag orkar! Ber om ursäkt för att detta kommer innebära förseningar för era ordrar.  Om du inte har möjlighet att vänta så emailar du bara ett svar på din lagda order och talar om att du vill avbeställa ordern så fixar jag det. I annat fall så kommer personlig bekräftelse så snart jag orkat börja packa ordrar igen.  Nya stämplar släpps istället troligen vecka 17.
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Tjusigt kort Chruss! Fast lite läskigt - jag satt faktiskt och höll i den stämpeln tidigare idag när jag skulle stämpla på en distressad bakgrund ... Får nog plocka fram den igen nu när jag sett ditt kort!

Kram, Gunvor

Postat av: Aud

Supert kort!
Det stemplet må jo være perfect på kort til de som elsker sudoku! ;-)

2007-04-10 @ 17:27:42
URL: http://audsn.blogspot.com/
Postat av: Louise (vbg)

Härligt kort Cruss, va kul och få lite nya idéer :)

2007-04-10 @ 20:15:00
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback