Christina aka Chruss

Dags för min presentation. Gammalt foto - jag vet - men när stämpelbordet ser ut som en tromb har gått fram där så är det bäst att städa först. Hemma hos mej pågår en ständig omorganisation...av någon märklig anledning...inte köper vi väl så mycket till vår hobby? Måste helt enkelt vara någon husalf som tassar omkring och krymper för mej...Mitt senaste inköp var lite bazzillpapper - det är mitt favoritpapper nummer ett till basen på mina kort, alla typer av dem vanliga linnestrukturen, raw silk, crisscross osv. Ingen hejd här inte!
På stämpelfronten är det Lisas nya som gäller - mycket svampar, perfekt för vår familj som älskar kantareller, trattkantareller och trumpetsvamp! Stämpla kort och ge bort med en liten korg svamp, stämpla etiketter på burkar med torkad svamp...mmmmmm...
Förra året gick jag på svampsökarkurs med vår samojed Lufsen. Det gick bra på kursen och ett fåtal försök hemma ute i skogen tills den stora dagen D. Jag visste att det var ett ställe med fina och många kantareller så här skulle testas. Jojo, visst ställde han sig vid dessa underbara gulingar..visst använde matte beröm och klickade och dök ner vid honom. För att titta upp och undra varför han darrade så i bakbenen...helt paralyserat ställd vid svampen...tittade jag upp och där står en Ä L G ! Så det är bara att börja om från början!
Naturen och familjen som består av make och dotter, en hund, 2 katter och höns är mitt liv och min hobby är det väl ingen tvekan om?

Christina aka Chruss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback