Nyheter v.38

Hejsan där ute i stugorna.

Hösten kryper närmare och nu är det nog bara att inse att vi inte kommer få nån mer sommarvärme i år. Trist tycker jag själv samtidigt som jag tycker det är mysigt att krypa inomhus med levande ljus och massor av pyssel så klart. :-)  

Nu har jag kört igång med lite kurser här hemma i ladugården (lagret) och finns du i närheten så är du varmt välkommen att anmäla dig! Nybörjarkurser i scrapping och stämpling finns på programmet samt julkortskvällar och i mellandagarna har jag planerat för en 9-timmars-mara med massor av pyssel. :-) Information om kurser, priser etc finns i webbutiken på samma ställe som du hittar öppettiderna för lagret.  


 
Jag har fyllt på med en hel del av dom ProMarkers som varit slut samt att det nu finns gott om stompfar och även lösningsmedel i lager igen. Självklart hittar du även både Prisma-pennor och Faber Castells Polychromos som är utmärkta när du vill skugga ovanpå ProMarkersarna eller måla med MCP-tekniken.  


 
Inom kort (förhoppningsvis under denna veckan!) väntar vi in det läckra huset som Sockergrynet har designat. Det har varit stor efterfrågan på dessa läckra stämplar så ni som väntat på huset kommer nog känna att det varit värt att vänta på. :-)  

Nya stämplar kommer se ljuset på mässan i Partille första helgen i oktober. Ni kommer känna igen dom eftersom det är en del av dom som jag släppte som Clearstamps för något år sedan. Flera motiv har varit extra efterfrågade och dessa har jag nu sett till att kunna pressa i vanligt stämpelgummi och sälja styckevis! 

Julmotiv är planerade men i dagsläget vet jag inte riktigt om dessa kommer släppas i Partille eller Karlstad.   Du har väl inte missat Angi-B-s härliga höst och halloweenstämplar? Passar utmärkt för färgläggning av tex ProMarker eller distresser mm. Härliga busiga linjer och glada motiv. Även några julmotiv har smugit sig in i det senaste motivsläppet.  


 HÖSTKORTSTÄVLING  

Visst är det extra spännande när man får en utmaning att pyssla mot? Nu har du chansen att vara med i vår härliga höstkortstävling.  

UPPGIFT:
Stämpla ett kort (med stämplar som InkyWings saluför) med "höst-tema". (motiv som hör ihop med hösten) Alla färger på kortet skall även gå i höstfärger. Det ska nästan "lukta" höst om kortet.... ;-)  

TÄVLINGEN PÅGÅR:
Kortet skall vara inskickat (mailat) senast den 19 oktober till:
[email protected] MÄRK mailet med "Höstkortstävling" Glöm inte att skriva ditt namn och adress så vi kan nå dig!  

VINSTER:

En av InkyWings + Design Teamet framröstad vinnare får ett presentkort på 300:-
2-5e pris - en påse blandade stämplar värde 100:-  lottas ut bland inskickade bidrag.   
Vinnarna presenteras här i bloggen!


 
KOMMANDE I WEBSHOPEN
Just i skrivande stund har jag tagit emot ett paket med lite nya varor. Jag skall ta hand om dessa under dagen och försöka få webshopen uppdaterad inom kort. :-) Jag ser lite bling, spets, tags och lite annat smått och gott... ;-D Håll ögonen öppna!  

Boka en kväll med bästa pysselvännen och pyssla tillsammans.  :-)
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback