Helgtävling med färgtema!

Den här tävlingen är öppen för både stämplade kort och scrappade LOs.
Det blir en klass för kort och en klass för LO.

Du får tävla med ett bidrag i varje klass om du vill.

Förutsättningarna är de samma.
Du ska göra ditt bidrag i följande färger:

Snövitt, Vårgrönt och Maskrosgult.  (andra färger får förekomma men dessa tre skall vara huvudfärger!)

Temat är fritt och det enda kravet som finns är att på dom stämplade bidragen får du bara använda stämplar som InkyWings saluför och om du stämplar på din LO så gäller samma sak. (det är alltså inte ett krav att stämpla på LOn)

Skicka ditt bidrag till: 
[email protected]   senast söndag den 25e kl. 22.00
Notera i rubriken om det är ett Kort eller LO (skicka INTE båda i samma mail - ett mail / bidrag)
Minska bilden till MAX 500 x 500 pxl och MAX 200kb  (bidrag som är större stryks utan åtgärd)

Glöm inte att skriva ditt eget namn och adress i e-mailet så jag kan skicka ut vinsten till dig ifall du vinner!!

Juryn består av mig själv, mitt DT + min man ifall det behövs ta ett avgörande mellan två bidrag! ;-)

TILLÄGG: Svar - ja, ni får lägga upp era alster i bloggar mm om ni vill!

VINSTER:
1 vinnare i kortklassen får ett hemligt paket med stämpelrelaterade produkter till ett värde av 250:-
1 vinnare i LO-klassen får ett hemligt paket med scraprelaterade produkter till ett värde av 250:-

Ha så skoj!
/Lisa


Kommentarer
Postat av: Lisa Nilsson (LisaMattias)

Och då får ju jag vara lite besvärlig och fråga om man får visa upp sitt bidrag på bloggar m.m....?

Postat av: Lisa - InkyWings

Det går bra!

2008-05-22 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback