Vårkänslor och löningshelg = jippo!!

Det är löningshelg och vårkänslorna börjar bubbla i kroppen. Det firar vi på InkyWings med att leka till det lite med en rabattlista, fri frakt på omonterat + EZ-mount och tävling/utlottning i bloggen!  Läs mer om vad rabattlistan och fri frakt innebär!


FRI FRAKT PÅ OMONTERAT OCH EZ-MOUNT:

Gäller nya beställningar som inkommer från och med kl. 22.00 onsdag den 23 april fram till söndag den 27 april kl. 23.59. Gäller ENDAST omonterade stämplar + EZ-mount! Fri frakt gäller EJ övriga produkter, förhandsbeställningar eller personliga stämplar. Fri frakt gäller EJ beställningar som skickas utanför Sverige! Frakten drar jag bort manuellt från din order om den ENDAST innehåller Omonterat och/eller EZ-mount!



RABATTLISTA:
Jag har gjort en lista med 25 nummer mellan 1 och 100. Ni ser listan här nedanför. Kruxet är att jag "gömt" numren....
Som ni ser visar rabattlistan 5% på "övriga nummer" vilket betyder att du garanterat har 5% rabatt på din beställning. (gäller även på dom omonterade som du oxå kan få frakfritt!!) Det du måste göra när du beställer är att gissa på ETT nummer mellan 1 och 100 (skrivs i meddelanderutan) och hoppas att just det numret finns med på min karta!! Har du riktig tur kan du alltså få upp till 20% rabatt på hela din order! (före frakt)

Numren kan inte bli "tagna" - dvs flera personer kan gissa på samma nummer och ha samma tur med rabatten.

Ordrarna packas löpande men kommer bekräftas först med start MÅNDAG, då presenterar jag även listan "synlig" så du kan se numren och kontrollera ditt eget nummer! :-)


Gissning på nummer kan göras EN gång per person
och gäller från och med kl. 22.00 onsdag den 23 april fram till söndag den 27 april kl. 23.59.


image983


TÄVLING - Vinn Grungeboard - kommentera i ett tidigare inlägg!! (
DETTA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback