Höstiga Pumpor i sista sekunden...

Jag har köpt in ytterligare några plattor från Angi B design, men dessa fick jag så sent så jag har precis nu kunnat börja pressa och testa dom lite. Stämplarna kommer tas med till Karlstad och kunna köpas där, men dom kommer inte att komma i mina kataloger förrän senare. Skall göra om vissa ark för att lättare kunna pressa efter egen modell. :-)

Men för att ge er chansen att få tag på dessa redan nu så pressar jag i befintliga plattor och tar med det som går fram helt enkelt. Det blir en "leta bäst du orkar-skål" på något av InkyWings bord med dessa stämplar. ;-)  Det finns pumpor, kattor, häxor, nallebjörnar, bårder, minisar, texter och lite annat smått och gott här så det kan verkligen vara värt en djupdykning. Motiven är hel-läckra i äkta Angi-stil! Det blir begränsad tillgång så vänta inte för länge med att gå till InkyWings bord.

Om ni ber Ingrid och Sara lite snällt så kanske dom laddar ett par kort så ni kan få se en förhandstitt här i bloggen på en del av motiven som finns tillgängliga. Dom har fått några stämplar var från den provpressning jag gjorde direkt när jag fick hem plattorna. :-)

Hur fort dessa motiv kommer in i ordinarie katalog sedan vet jag inte, allt beror på vad som måste prioriteras först helt enkelt. Det är ju som sagt i sista sekunden just nu för dom här motiven och sen är det ett helt år tll nästa gång...

Mässan i Karlstad är den 27-28 oktober.  13 företag.   Lördag: 10-17, söndag 10-15
Kungsgatan 3 - länk till hitta.se

Kanske vi ses där? :-)

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback