Gears och åska

Det åskade rejält här hemma igår så jag kunde inte ladda upp kortet som jag tänkt mej så det kommer nu.

Jag har fortsatt på dies-temat. Den här gången har jag använt
Gears, Tim H glassine paper stash, embossingfolder artful muse, alcoinks och distress embossingpulver.


Embossade en bit glassine paper och duttade omkring med alcoinks. Strök embossingink på de tre 'gearsen', inte noga utan lite slarvigt så att pulvret inte ska fastna överallt och sedan på med pulvret. När det smält ner så svepte jag lätt över med sandpapper. Det embossingpulvret ger ett korningt intryck och känns så där ojämnt som mycket material gör när tidens tand nöter på metallen.


Det är svårt att överföra känslan på bild men jag tror ni se kornigheten.
Perfekt för killar att känna på :-D

Ha en fortsatt bra dag!!!
Ps Glöm inte dra ur sladdarna när Oscar Muller kommer förbi!

Chruss

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Så himla snyggt!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback