:: stillsamt blått ::

Även jag har fått äran att skapa med de fantastiska La La Land-stämplarna!
Jag tänkte börja med ett kort i stillsamma och mjuka färgerna, vitt och blått.



Det är intressant hur man kan ha olika perioder i sitt pysslande, där man helt plötsligt 'snöar in' på vissa saker. Jag kan ha perioder då allting går i starka, livfulla färger, jag kan ha perioder då allting går i bara brunt... men just nu är jag nog inne i en ganska dov period (färgmässigt då *flinar*).
Därför har jag utmanat mig själv den här veckan; att färgmässigt/stilmässigt variera mig så mycket som möjligt...*phu* Lättare sagt än gjort! *hi, hi*

Men jag börjar, som sagt, veckan med vitt och blått:



Papper kommer från
Basic Grey och Tim Holtz.



Jag har använt mig av fantastiska Winter Marci, som jag färglagt i matchande blåa toner, med hjälp av mina Promarkers.



En närbild på lager på lager principen med en massa härliga band och spets.
Alla dessa kommer naturligtvis från Inkywings!



Ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: lenislenis

Sååå gulligt kort!

Postat av: annkan

Superfint kort i härliga färger! :-)

2011-04-02 @ 00:21:19
URL: http://annkan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback