Maja min Maja

Bad om at bli utmanad och fick ett kit med papper och dekorationer av Lisa i Tisdags. Så skoj att skapa med sådant någon annan plockat ihop :-) Men svårt med, ska visa er på söndag vad jag menar ;-)

Här kommer den första LO:en jag gjorde.







Ett smart tips när man har många kort som måste scrappas är att välja en papers serie där det finns diecuts eller dekorationer till, så smart och smidigt.

Jag har skapat med Bo Bunny denna gång och ett stickersark från samma serie och sedan några band. Sedan var dte klart.

På 20 minuter var LO:en klar, har en till i samma stil men den kommer imorgon. Bägge LO:erna var gjorda på under 1 timme, ibland känns det så skönt att skapa snabbt och få undan bilder.

Papper:
Bo Bunny - Crush, Svart cardstock
Dekorationer: Bo Bunny Crush stickers, band

Kram Anna-Lena aka Hönan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback