GRATTIS till er som vann La-La stämplar!

Eftersom det kom in över 20 kommentarer så blev det oxå utlottning av TVÅ stämplar.

Jag har via Random.org slumpat fram två nummer, och det blev nr 1 och nr 19.

Kommentarerna på dessa platser är följande: 



Postat av: Anneli

Hej!
Jag har gillat er på FB. De nya stämpelmotiven är ursöta och jag gillar LLLC - Luka with truck bäst. Det är svårt att hitta bra killstämplar men det här nya märket hade flera stycken :=).
Ha en bra dag.

  • 2011-03-11 @ 08:40:54

Postat av: Anna W

Jag gillar er på Facebook (sedan tidigare).
Min favorit från La la Land är nog Fancy Dress Marci, den passar till det mesta!

2011-03-12 @ 09:59:00
URL:
http://skolaventyr.blogspot.com



Så stort GRATTIS till Anneli och Anna W.
Jag vill att ni mailar er adress till [email protected]  så kommer vinststämpeln i posten. :)

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh jag vann! Vad kul! Tak så mycket, det ska bli kul att få prova den. Ha en bra dag / Anneli

2011-03-14 @ 21:46:57
Postat av: annkan

Stort Grattis till båda vinnarna! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback