Angie-B

Jag har alltid tyckt om dessa stämplar. Man ser inget ansikte så hur ska man egentligen veta om de är glada eller sura??? Men jag tycker att de utstrålar en feeling av glädje på något sätt.


För många år sedan så var det populärt med tapetprover att stämpla på eller ha som bakgrund. Gissa vem som kånkade hem en STOR pärm??? Just det! Moi! Den har jag kvar!
I den fanns tapetprover samt även tygprover med samma färger och ofta mönster som vissa av tapeterna. Jag släpade fram en och valde ut en ljusblå strukturtapet samt klippte av en bit tyg.
Stämplade
Attityd med Versa fine-dynan, klippte en zickzack-kant och monterade.
Fjärilen är ur privat ägo.

Så gå in i en tapetaffär/färgbutik och fråga om du kan få gamla tapetböcker - det är en guldgruva!!!
Chruss

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Underbart kort! Jag måste nog leta fram mina Angie B-stämplar. Jag har alltid haft känslan att de är gudinnor just de här motiven ;)



Kram, Gunvor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback