Sista kalasdagen + en TÄVLING!

FREDAG: 25% rabatt på alla metalldekorationer!
(gäller EJ Tim Holtz linje!)
Det var veckans sista erbjudande. Tack till alla som passat på att beställa och "firat" med oss på kalset.

Rabatten dras manuellt när jag packar din order. Gäller endast nya beställningar och endast en dag = till kl.23.59.
Kan kombineras med fraktfritt!


Notera - InkyWings har stängt 24 jan - 6 feb. då jag besöker CHA-mässan i Los Angeles.
Jag kollar av konton och postar brev en sista omgång på måndagen den 24e. Allt som inkommer senare kommer tas om hand när jag kommit hem igen. (jobbar igen från måndag 7e feb)


TÄVLING!!

Gör ett kort på temat födelsedag.
Materialet skall kunna köpas hos InkyWings
(du behöver inte ha köpt det hos oss)

Maila in ditt bidrag till oss på  [email protected]
senast den 6 februari vill vi ha ditt bidrag.
OBS! Vi vill att det är en .jpg-bild och längsta sidan får inte vara mer än 500pxl.

Glöm inte att skriva både namn och adress i mailet du skickar till oss ifall att du blir en vinnare!

Vinnarna kommer presenteras måndagen den 14 februari.
Bidragen kommer visas upp här i bloggen under februari månad efter den 14e.

VINSTER:
1)  hemligt paket med stämplar från olika tillverkare
2)  hemligt paket med dekorationer från olika tillverkare

InkyWings design team röstar fram en vinnare till vinst nr 1,
och sedan lottas det fram en vinnare bland insända bidrag till vinst nr 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback