Gäst DT

Hej på er!
Mitt namn är Jessica Blixt Wendin (men kallas för tussan i scrapsvängen). Jag har fått ett fantstiskt erbjudande att gästa här på bloggen. Så denna vecka och vecka 7 kommer jag visa er lite vad jag gjort av produkter från Lisa.

Jag tänkte börja visa ett sjörövarsvärd som jag gjort som ett inbjudningskort till min sons födelsedag som var här för någon vecka sedan.





Materiallista:
Stämplar: Den lilla döskallen och sjörövaren kommer från TGF och hittas här!

Datumstämpel är Inkywings egna och hittas här!

Mönsterpapper från Bo Bunny- BLOCK PARTY Chill och hittas här!l

Floss från Karen foster hittas här!

Rödprickigt band hittas här!

Den snirkliga delen på svärdet är en halv Tim holtz dies som Lisa har haft i lager, men som verkar vara slut för tillfället.


Tack för att ni tittade in!
Kramis
Jessica - tussan


Kommentarer
Postat av: Marja

Ohh så fint! Vilen mysig ide med ettt svärd!

Kram marja

Postat av: Britt-Marie Carlsson

Vilket fint svärd! Superkul idé!!

2011-01-10 @ 11:44:55
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback