Dags för nyhetsdreggel....

Ja, så måste man väl få uttrycka sig när det gäller den här mannen eller?

Spana bara in vad han kommer släppa nu under våren - värsta nyhetsregnet någonsin tror jag!

Istället för att jag ska sätta mig och "låna hit" massa bilder så är det lika bra jag länkar över er till hans blogg på en gång så kan ni både läsa och titta på bilderna (och en och annan videosnutt oxå!) över alla nyheter.

Det senaste här är 11st nya stämpelset. *MUMS*

När du läst inlägget så klicka dig in på "main" så du kommer till huvudsidan och kan fortsätta läsa föregående inlägg, för det finns massor och åter massor av härliga nyheter. Papper, Sizzix-dies, Embossingfoldrar, Färger och jag tror minsann det var nått skoj verktyg oxå! :)

Åhhh, ville ni ha länken oxå? :)
http://timholtz.typepad.com/my_weblog/2011/01/cha-2011-final-product-previewstampers-anonymous.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback