CHA-semester

24 jan - 6 feb = semester.
Jag kollar av konton och skickar iväg betalda ordrar måndagen den 24 jan.
Är hemma och börjar jobba igen den 7e feb och börjar då packa ordrar igen i turordning som
dessa inkommit under min semester. (ordrar från den 22 jan och framåt.)
Fraktfritt fram till 31 jan kl. 23.59 även om jag är borta.  /Lisa



Själva CHA-mässan pågår lördagen den 29e till tisdagen den 1 feb. Vi ska efter bästa förmåga försöka fånga så många nyheter som vi bara kan på bild och dela med oss här i bloggen! Förmodligen blir det lite "privat" reserapportering oxå, men den hamnar mest troligt i min egen privata blogg:
www.lisainkywings.se samt att Anna-Lena skriver i sin privata blogg: www.scraphonan.blogspot.com  Ni får hålla utkik och se var ni hittar senaste nytt. :)

Glada tillrop och önskemål om vad vi ska spana in för trender och nyheter får ni gärna dela med er inne på InkyWings Facebook-sida!

Kom ihåg - vi är 9 timmar "efter" er.... så vi kliver upp när ni börjar åka hem från jobbet! :) Och funderar ni vad vi får stå ut med för typ av väder... ja, då kan ni hålla koll här: http://www.weather.com/weather/tenday/USCA0638
Ser ut att det kommer bli hyfsat angenämnt denna gång. :)  (75F = ca 24C)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback