5 nya serier från Bo Bunny!

Ja, vad ska man säga?
Kan inte annat än konstatera att dom gjort det IGEN!
5 härliga nya pappersserier från Bo Bunny ser dagens ljus inom kort. Prognosen är att dom är leveransklara i början av mars, så jag hoppas att jag kan erbjuda rykande färska papper i månadsskiftet mars/april ungefär. 

Jag har beställt alla papper från alla 5 serierna, plus mycket av tillbehören till varje serie.

Kika in på Bo Bunnys sida så hittar ni bilder på alla serierna!
http://www.bobunny.com/newrelease.html

Gabrielle, Timepiece, Ad Lib, Blast Off och Vicki B.  Vilken blir din favorit?

Finns det intresse för dobule-dot papperen så önska gärna, kanske kan ta hem dessa oxå. :)


Och för den som undrade.... självklart ska jag försöka plocka hem så mycket av Tim Holtz nya produkter som jag bara kan... ;)

Kommentarer
Postat av: annkan

Åh, de var fina allihopa! Men jag gillar "Gabrielle" och "Timepiece" mest. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback