:: tag kort ::

Jag är så vansinnigt förtjust i Inkessentials Crafttags, sk Jumbotag. De är helt underbara att göra kort av!
Perfekt att använda, precis som dom är, eller att hänga på presenten eller blomman.

Här har jag gjort en med ett lite pojkigt tema:



Jag har återigen använt ett av motiven från Greeting Farm.



Pappren är från MME´s Alphabet Soup och finns under
REA-kategorin.

Edit: Beskrivning på bokmärket i inlägget innan har jag hittat här!


Stämplar/Stamps: Greeting Farm
Papper/Papers: Cardstock, MME - Alphabet Soup
Färgläggning/Coloring: Promarkers & Copics on Letraset Cartridge Paper 270g
Ink/Färg: Memento - Tuxedo Black, Distress Ink - Tea Dye
Övrigt/Embellies: Buttons, String, Mini alphas, Seewing machine

-::- Åsa -::-


Kommentarer
Postat av: Zarah

Ja.... Såna vill jag ha. Du är livsfarlig. Allt du använder vill jag ha! ...och din färgläggning var gudomlig redan förr, men på sista tiden har den blivit gudomlig med guldstjärna och plus i kanten. Du är SÅ bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback