Masker

Tim H (denne man...maken till kreativitet!) kom ju ut med lite mindre masker för Halloween, jul och alla hjärtans dag förra året.
Hjärtanet har jag använt på det här kortet:


Lagt hjärtanet huller om bladder löpande och duttat med distressink -
barn door - över hela. Sprayat med guldaktig glimmermist över det hela, lät det torka och avslutade med KRAM.


Själva vikningen av kortet påminner lite om Z-kort. Du har ett 15*30 kort och viker det på mitten så att du har en bas på 15*15. Ta nu den vänstra delen och vik den 2 ggr - delarna blir då 5+5+5 cm- så ser kortet ut så här när det är ihopvikt:



Jag har använt mej av BoBunnys more then words. Det stämmer, papperet är ljuvligt och jag tycker inte det behövs mer. På en av de vikta bitarna satte jag dit en ficka för en tag - kan man skriva en personliga hälsning, lägga dit en biljett eller litet kärleksbrev. Man kan ju även sätta papper på den biten som är orörd här ovan, använda ett skirt band som lås etc etc.

Lycka till!
Chruss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback