Exploding box!

Kärt barn har många namn och finns i många varianter.
Här har jag gjort en mycket enkel variant.



Basen är rosa bazill. mönstrade papperet är
Stripe. Baksidan - fast jag kallar det hellre framsidan :-D. Ruggat papperet mycket lite.


Tar man av locket så har jag även på insidan använt samma papper utom i botten, där är det bazzillen som syns.
Gjort en liten cellofanpåse och fyllt den med godishjärtan.


I botten på boxen sitter det en chipboard med glitter och glamour. De vita märkena på den bruna blomman ser ut som hästskor :-D, passande till en hästälskare m a o.


Locket är gjort i det mönstrade papperet och för att stärka det så satte jag en bit bazzill i locket.
Hjärtanet är ett filthjärta som jag hittade bland blomsterdekorationerna i blomsterhandeln. Finns mycket skoj där!
Ha nu en underbar helg!

Kram
Chruss

Ps! Håll ögonen öppna efter alla CHA-nyheter som dyker upp i butiken! Ds!

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Så snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback