Ett träd från Tattered Angels

Godmorgon alla Sportlovslediga och ni som redan haft sportlov med för den delen. Men här i Dalarna är vi på den lediga sidan denna veckan. Och jag har förhoppningar om att jag ska kunna pyssla en hel del :-)

Jag börjar veckan med ett Kort med produkter från Tattered Angels Och med Cardoard paper från Zutter.



Jag har Använt mig av lite olika blå och gröna nyanser av
Glimmer Mist för att skapa en bakgrund till mitt stämpelmotiv.

Sedan har jag stämplat med en liten crackelerings stämpel från Heidi Swapps stämplarna från Tattered Angels. Sedan har jag stämplat ett träd även det från Tattered Angels med en vattenfast dyna ovanpå allt.
Stämplarna från Tatterd Angels hittar ni här.

Jag har fäst allt på en bit Cardboard paper från Zutter, för att få en lite ruffigare utseende.

Kram Anna-Lena aka Hönan

Kommentarer
Postat av: Yena

Det här är ju jättefint! Jag gillar det mycket.

Ska se om jag kan hitta på något liknande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback