Använd dina Glimmer Mist!

Hittade just denna video på Engströms blogg, och tänkte att jag skulle dela med mig den även här. Det är Tattered Angels ägare Wendy som visar hur man kan färga in deras häftiga Fastenation Album. Ta till er tipsen även till andra alster, för det är precis som hon säger - man kan ALDRIG få för mycket Glimmer Mist! :)

http://www.youtube.com/embed/CSm9UipQZ6A

Får inte in videon direkt här i bloggen hur jag än bär mig åt så ni får klicka på länken istället.

Och du! Ha en bunt pappershanddukar redo bredvid dig och en Brayer (roller) så kan du enkelt plocka upp överskottsfärg, precis som Wendy gör! Du behöver inte vara det minsta orolig för att färgen försvinner, eller glittret... båda delar finns kvar på papperet - men då gäller det att du öst på lite från början. :)

Det är sååå häftigt och magiskt om man en gång börjat, sen blir det Glimmer Mist på det mesta vill jag lova. Jag hade oxå turen att få vara med på en av hennes teknik-klasser på CHA-mässan och det var enormt häftigt att få testa alla dessa färger fullt ut.


Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback