Man tager vad man haver..

Det är kul att utmana sig själv ibland. När vi var i Avesta härom helgen gjorde jag en Lo med material ur InkyWings demo-låda, dvs material vi använder när vi gör kort mm i vår mässmonter. Det är minst sagt intressant att skapa med begränsat material, speciellt när någon annan plockat ihop det. Det blir lite annat än vad man är van vid.



Fotot hade jag tagit med mig hemifrån, det är min äldsta dotter som provar ett par åsneöron... I demo-lådan hittade jag papper från den nya härliga
MME-serien Stella Rose som jag matchade med en tumstock-stickers av Tim Holtz. Sedan satte jag dit lite punchinella, det var ett tag sedan sist.

 Övriga dekorationer är ett hopplock av äldre och nyare varor som InkyWings har eller har haft till försäljning. Rubriken är skriven med bokstäver från Basic Grey.

Kommentarer
Postat av: Milo

Jag såg den aldrig färdig, men shit vad snygg den blev!!! Jättefin!!!

Kram Milo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback