Inbjudan och ett STORT TACK

Vill börja med ett STORT TACK till alla kunder, besökare och pysslare som vi träffade på helgens Kort & Scrapmässa i AVesta. Alltid lika roligt att få träffa er på plats.

Sedan över till veckans inspiration och här börjar vi med en inbjudan :-)





Som några kanske redan sett på min egen blogg så är jag smått förälskad i dessa underbara Stämplar från La La Land. De är så härliga att färglägga och söta som bara den.

Så denna veckan börjar jag med en enkel inbjudan.

Jag har vikt ihop min inbjudan och runt den satt  enfärgat cardstock som ett "bälte" En Tag och lite mönstrat papper från My Minds Eye. Lite spets och blommor och ett stämplat motiv så är din inbjudan klar.

Ett smart sätt om du ska massproducera många inbjudningar ;-) Du gör den så enkla eller så detaljerade du vill.

Material:
Papper:
My Minds Eye Stella Rose - Friends for ever
Stämpel: La La Land - Sweet dreams Marci
Dekortaioner: Tag, Spets Prima, Alfabets stickers, Blommor, Crepe band


Kram Anna-Lena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback