Skolpojk

Bland mina sommarbilder finns även skolstartsbilder, så underbart härlig men även sorgligt det är at tgå med barnen till skolstart. Sommarens känns över och helt plötsligt har de blivit så stora att de ska börja skolan :-)

 Bo Bunny har en serie med underbara skolpapper och med underbara stickers och chipboard stickers.

Jag har lite svårt för platta LO:er, jag vill grna få lit ehöjd på dem. Vilket oftast blir ett problem när LO:erna ska in i album ;-)

Här har jag löst det med at tge lite liv åt de stickers dekorationer jag har använt, jag har efter det att jag satt dit dem på LO:en lagt på ett lager lack.





Här har jag försökt fotat bokstäverna som jag lackat, men det är svårt att få med det på bild.

Papper: Bo Bunny Learning Curve -
Blackboard & Crosswords, Bo Bunny Noteworthy pages,  vit cardstock
Dekoarationer: BoBunny Stickers
Övrigt: Tim Holtz tiny Atacher3D lack


Nu så ska jag baka en kaka, sedan blir det en dags pyssel här hemma. Det är mulet och grått och vad passar bättre då än att få njuta vid sit pysselbord.

Önskar er alla en härlig pyssel lördag.
Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Inkywings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback