Familje fotografering

Hur har ni det med familjebilderna, kommer ni ihåg att ta lite bilder på hela famljen? Jag tror nog att överlag i Sverige är vi väldigt dålig på just detta, det är något vi borde ta för vana att göra. Själv har jag bliivt fotograferad med mina barn i alla fall denna sommar bevis kommer på en LO senare ;-)

Men jag har även fotat flera familjer, bl.a. denna familj som är min syster och hennes man och barn. Och här nedan ser ni en av de bilderna.

Jag har på denna LO använt mig av min nya "favvo" detalj, nämligen banners/vimplar. De syns överallt just nu innom inredning och innom scraping så häng på trenden och gör en radda med vimplar:-)








Papper:
BG Paperpack  12x12 white, grå 6 röd cardstock
Dekoratione: Band rutigt (privat), Prima Spets, MLS Mini Alpha Stickers, Thickers
Övrigt: Tim Holtz dies Ornamental

Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Inkywings

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Supersnygg LO!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback