Drömmer mig tillbaka till sommaren

Hur har det varit med pysslandet under sommaren???

själv är jag nog en åretrunt pysslare, med ett litet litet slack på sommaren, men annars håller jag igång ganska bra. Men NU så är det ju den bästa tiden. Det är mörkt och mysigt på kvällarna, barnen somnar i tid så man får egentid att pyssla, och du har mängder med foton att scrappa efter sommaren.

Sedan har jag en massa underbara papper som passar min sommar kort vilket underlättar ;-)
Så min vecka kommer innehålla bilder och LO:er från min sommar :-)

Först ut är ett par Sommarben, med underbara Somriga papper från Bo Bunny.





Papper :
Bo Bunny - Sun Kissed Sky, Bo Bunny  Block Party- Shindiq, Vit Cardstock
Dekorationer: Pappers blomma utstansad i papperstidning fråb Donna Salazar, Die Cuts Bo Bunny Sun Kissed, Band Sheer Ruffles Edge,
Övrigt: Tim Holtz dies Ticket Strip, Bokstäver & Tattered Florals

Hoppas att ni som jag har massor av pysselenergi.

Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Inkywings

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback